D&G - Noua colectie

Tentintele D&G reinterpretate

Domenico Dolce si Stefano Gabbana nu sunt imuni la febra Y2K care trece prin moda in acest sezon si de ce ar trebui sa fie? Anul 2000 a fost Peak Dolce & Gabbana, un moment in care excesele glorioase ale esteticii lor legau pendulul de moda de la minimalismul anilor ’90 la inceputul anilor ’00. Dolce & Gabbana au preluat interesul reinnoit pentru aceasta epoca. Tinerii lor asistenti sunt entuziasmati de acea parte a arhivei lor, iar starurile pop din generatia Z cer si ele piese vintage.

In culise, Gabbana a spus: „Ne-am gandit ca vom face ceva nu similar, dar in aceeasi stare de spirit ca acea colectie din 2000. Iesim dintr-un timp intunecat – adica pandemia – si vrem sa ne bucuram de viata. Vrem lumina”.

Iata cateva dintre look-urile Dolce & Gabbana din SS22

Combinatie de look-uri Dolce & Gabbana

Facand clic pe colectia lor de 21 de ani (SS22) este de a face paralele intre atunci si acum: Salopete mini si camasa pura, fuste margele cu margele, lenjerie expusa si lenjerie cu logo.

Jennifer Lopez a pozatat in cateva tricouri aici in ceea ce arata interesul vedetelor pentru un brand cu renume, precum Dolce & Gabbana.

Dar au existat si alte actualizari de gandire inainte. Upcycling este, de asemenea, o tendinta pe care au preluat-o, si au cumparat o stash de militaria folosita pentru a o deconstrui si a o reface dupa gustul lor. O jacheta de camuflaj era captusita cu leopard, iar cargos era taiat la genunchi.

Generatia Z din ce in ce mai interesata de brand-urile cu istorie

Un mod in care industria nu s-a schimbat suficient de la inceputul mileniului este in insistenta sa unidimensionala asupra modelelor uniform subtiri. Dolce si Gabbana au in mod clar ochii pe generatia care vine. De fapt, Gabbana a raportat cu entuziasm ca varsta medie a cumparatorilor lor post-pandemie se duce in jos.

Daca vrei sa iti completezi look-ul cu articolele de la Dolce & Gabbana, o poti face de pe Boutique Mall.