In randul populatiei actuale, pare ca brandurile celebre au o mai mare autoritate decat ar putea avea marile puteri politice. Imaginea este printre cele mai autentice etichete ale personalitatii in ziua de astazi, lucrul de care fiecare dintre noi se preocupa constant. Atunci cand vine vorba de spus lucrurilor pe nume, o serie de branduri cunoscute oricui iau atitudine, fiind cele a caror opinii si principii nu admit contestari si nici nu au admis de-a lungul timpului. 

Le alocam si noi un podium doar al lor, un podium al starurilor, pe care vi-l prezentam in cele ce urmeaza.

KAPPA

Marilyn Monroe spunea „Da-i unei fete pantofii potriviti si va putea cuceri lumea”. Este celebrul sau citat despre pasiunea feminina clasica am putea spune, slabiciunea pentru pantofi. Totusi credem ca atunci cand gasiti un loc potrivit, cu optiuni nenumarate va simtiti deja castigati, intrucat un singur loc rezolva dilema vestimentara si nu numai. 

Astazi va propunem sa ne oprim pentru putin la brandul KAPPA. Celebrul nume consacrat pe stilul sportwear are o istorie indelunga. Daca va pasioneaza liniile vestimentare ale acestui brand, descoperiti cateva aspecte interesante, in randurile urmatoare.

KAPPA, brand creat din intamplare

Ca marile povesti si cea legata de marele brand KAPPA incepe.. intamplator. Sigla sa cu doua siluete, de barbat si femeie ce stau spate in spate, a fost creata pur si simplu. Se intampla in 1968 si a fost asociata brandului ce initial se numea Robe di Kappa, fiind de origine italiana. Imaginea a fost inspirata dintr-o sedinta foto pentru costume de baie. A fost de la inceput axat pe articole sport, pastrand asadar aceasta traiectorie.

Anterior acestui an, brandul era inregistrat in 1967, de catre familia Vitale. In timp, fondatorul Maurizio a fost sponsor pentru echipe de fotbal si increderea ca acest concept va fi adoptat la scara larga de public, a inceput sa faca brandul notabil in lumea intreaga. In 1989 spre exemplu, KAPPA era sponsor oficial, ceea ce a atras desigur atentia iubitorilor de fotbal.

De-a lungul timpulului, KAPPA a dezvoltat linii fashion, tot mai aproape de stilul streetwear, atragand asadar nu doar fani ai stilului sport. Mai cu seama in context actual, cand se remarca o fuziune de stiluri si cel sport este usor integrat in combinatii inedite diverse, imbracamintea si accesoriile de marca KAPPA sunt indragite la scara larga.

KAPPA la B-Mall

La inceput KAPPA a fost brand asociat cu tot ce tinea de stilul sport, dar intre timp au aparut si alte produse vestimentare de la acest brand. Iata si cu ce va surprindem in colectiile noastre:

Tricouri clasice – sunt cele care poarta sigla KAPPA in zona centrala, ca design si au accente de contrast, de obicei banda laterala. Sunt printre cele mai apreciate articole, mai cu seama din ratiuni practice, tricourile fiind usor de integrat la orice tinuta. Un trend actual dicteaza ca logourile sa fie la vedere, deci iata ca acest tipar este imbratisat cu succes de optiunile de t-shirts de la KAPPA, disponibile in colectiile noastre.

In varianta feminina, topurile albe sau negre, cu logoul KAPPA sunt printre favorite, asa zisele tricouri stil autentic KAPPA.

Bluze de trening – mereu o alegere buna, oricine gandeste ca ar avea nevoie de o astfel de bluza in garderoba, ceva mai chic si casual decat un hanorac. Cu sau fara gluga, minimaliste si doar cu banda laterala cu logo sau cele multicolore, veti gasi in colectia noastra selectii de bluze care se potrivesc perfect cu stilul urban, streetwear.

Incaltaminte – fie in varianta masculina ceva mai robusta, cu talpa groasa si inalta, fie in varianta feminine, cei cu material textil confortabili si usori, incaltamintea sport KAPPA este nelipsita din optiunile cu care va delectam. Cert este ca in variantele pur sport veti gasi incaltaminte ce trebuie asociata unei tinute pe masura, dar la fel de bine se vor gasi si selectii de perechi casual, ce se pot purta la jeans si combinatii casual, mai relaxate. La mare cautare sunt sneakersii KAPPA, incaltaminte ce se aliniaza trendurilor actuale.

Moschino

Moschino este brandul deja cunoscut de toata lumea, de altfel si greu sa nu-l remarci. Asadar, umbrele, huse, cercei, esarfe sau sandale, orice este produs de acest brand se identifica cu repere atipice – culori vii, logo masiv, printuri nebunesti sunt o incantare vizuala. Ce-i drept nu este pentru oricine, nu pentru cei care prefera de obicei minimalismul, caci Moschino are cu totul alt scop si in mod clar acesta nu este despre eleganta clasica.

Putina istorie

Nebunia acestui brand a inceput in 1983 cand Franco Moschino a decis sa ia in ras moda de la acea vreme. Creativitate avea, talent de asemenea, fiind pasionat de pictura, ba chiar a si studiat Fine Arts Academy la Milano. A lucrat ca desenator si designer la Versace. Incurajat de Gianni Versace si-a deschis propria companie si a lansat brandul ce ii poarta numele.

In linii mari, ca si evolutie, amintim ca in 1986 a fost lansata prima colectie masculina, ulterior si primul parfum al brandului, pentru ca in `89 sa fie deschis si primul magazin oficial.

Spunea despre el ca este pictor, decorator. Tocmai pentru ca era diferit, a fost iubit, indragit. Venea cu ceva nou, era nebunesc, libertin, plin de umor si de un farmec aparte. Asa sunt si hainele acestui brand, in descrierea fanilor. A promovat intens idei rebele, tinand cont ca ura ideea de trend, ca nu ii placea consumerismul, reclamele. Se poate spune ca se declara satul de moda, de prezentari, de tot ce era pompos. Asadar, presa il numea adesea rautacios, critic si neconventional.

Extravaganta, cuvant de baza pentru colectiile de haine Moschino

Totusi nu acelasi lucru se poate spune despre preturi. Ba chiar brandul in cauza a lansat linii eco friendly si a dorit sa expuna ideea ca moda trebuie sa fie accesibila, ca este stupid sa platesti sume exorbitante pentru haine. Un adevarat manifest – asa au fost interpretate, de fiecare data, colectiile de haine Moschino.

In mod cert, nu oricine rezoneaza cu acest brand. De aceea, nu oricine se simte bine afisand un astfel de look. Deci indemnul este sa porti hainele Moschino cu stil si incredere.

Haine Moschino la BMall

Asa cum am explicat si in randurile de mai sus, Moschino este un manifest si astfel surprinde cu linii de haine si accesorii parca in antiteza. Pentru cei care prefera tinutele monocrome, incaltamintea neagra sau alba, cu logo ce contrasteaza este desigur o alegere buna – vorbim despre sneakersii si tenisii pe care cu usurinta ii poti combina la diverse tinute.

Tricourile sunt elemente vedeta, judecand dupa printul masiv, fie cu logo, fie cu un cool teddy bear. Aveti asadar doua piese care va compun un look lejer, de strada, insa chiar si prin simplitatea lor ies extrem de lejer in evidenta.

La polul opus, regasim linia exclusivista pe care recent am adaugat-o in portofoliul nostru si anume Moschino Budweiser. Aici vorbim de multa culoare si expresivitate, de rosu pregnant ce domina intreaga linie. Sapca, bluza de molton, tricou sau rochie, toate aceste piese vestimentare poarta acelasi tip de print, o binemeritata diploma pentru cel mai bine vandut brand al lumii.

Sa intelegem si versatilitatea stilului  acest print pe o rochie fara umeri, scurta, cu un nod supradimensionat inseamna ca este la fel de potrivit  pentru tinute chic, feminine si elegante.

Este adevarat ca un astfel de brand pare sa fie razvratit, pare sa strige ca nu doreste sa se alinieze cu cele clasice, cu linii conventionale si concepte pe masura. Moschino a iesit mereu din tipare si a facut asta atat de indraznet si interesant. Daca simtiti ca va defineste, atunci hainele semnate Moschino va asteapta in eshop-ul nostru!

Guess si Calvin Klein

Exista o multime de branduri care s-au facut remarcate de-a lungul timpului, facand legea in lumea modei si punandu-si amprenta asupra trendurilor vestimentare.

A existat o ascensiune considerabila a marcilor de haine din ultimele decenii. S-au dovedit permanente surse de inspiratie, dar si permanente optiuni in garderobele doamnelor si domnilor.

Consumatorii selectivi de toate varstele, aleg anumite branduri cum ar fi Guess sau Calvin Klein. Persoanele care poarta marci inalt cotate investesc in modul in care este perceputa propria persoana si in statusul pe care acestea il confera.

GUESS

Guess – initiata de doi frati marocani, Paul si Maurice, Marciano crescuti in sudul Frantei care au avut inspiratia de a crea ceea ce avea sa devina un brand cu o notorietate solida.

Afacerea a inceput intr-un singur magazin in Beverly Hills in 1981. Ulterior a inceput sa devina cunoscut in urma unor prezentari ale colectiilor pe podiumuri cu modele celebre precum Eva Herzigova sau Letitia Casta.

Axat initial pe haine casual din denim si alte croieli moderne, dar si incaltari cu modele interesante, brandul s-a dezvoltat ulterior si in categoria accesoriilor populare, ceasuri si genti. Mai tarziu au aparut colectiile GUESS Kids si GUESS Home, cea din urma fiind sistata la un anumit moment.

Compania a resimtit o criza in anii ‘90, in timp ce alte corporatii de tipul Calvin Klein, Gap sau Tommy Hilfiger incepeau sa prinda avant pe piata. In timp ce vanzarile Guess au scazut dramatic, aparea la orizont Calvin Klein, marca ce avea sa lupte cot la cot pentru popularitate si succes cu alte branduri in devenire.

Calvin Klein

În 1968, Imperiul Calvin Klein a inceput cu un magazin de paltoane deschis in New York. Croielile cu care aparea Calvin Klein erau simple, minimaliste, in culori uni, fara accesorii, imprimeuri sau alte artificii de acest gen. Ideea era ca linia corpului sa fie scoasa in evidenta prin cele mai simple moduri.

Dupa colectia de paltoane, au aparul tinutele casual, hainele sport sau lenjeria intima, toate avand aceeasi ruta minimalista. In anii ‘70, designerul a primit trei premii Coty pentru colectiile de haine pentru femei.

Ulterior, au aparut game de accesorii precum curele, ochelari dar si asternuturi de pat si ochelari de soare. Punctul culminant a fost in ‘87, la lansarea colectiei de jeansi, promovata cu reclame inedite.

Cine ar castiga o posibila lupta Guess vs Calvin Klein? Desi ambele sunt reprezentate de calitate si stil, cu colectii de mare succes, lupta este castigata de fiecare achizitie individuala a cumparatorilor in baza indentificarii sale cu produsul companiei Guess sau Calvin Klein.

Ted Baker

Continuam traditia de a va pune la dispozitie numai optiuni de actualitate privind vestimentatia si nu numai, iar colectiile Ted Baker completeaza cu succes acest lant. Este unul dintre brandurile de fashion ale Marii Britanii care a reusit sa castige popularitate intr-un timp relativ scurt de la lansare, ba mai mult, mentinandu-se cu eleganta si astazi in topul preferintelor celor pasionati.

Colectiile pe care le lanseaza designer-ul cu fiecare sezon se remarca prin unicitate, prin piese vestimentare vaste, dedicate atat publicului feminin, cat si celui masculin. Se regasesc in cadrul acesteia si accesorii, alaturi de articole variate ce pot transforma orice aparitie in societate in ceva deosebit, de impact.

Scurta istorie a brandului Ted Baker

Era anul 1987, Glasgow, cand designer-ul se remarca in calitate de specialist in camasi pentru partea barbateasca. Le realiza cu pasiune si le comercializa in magazinului care in scurt timp era recunoscut deja ca reper pentru cei ce doreau camasi inalt calitate, deosebite.

Cum a atras totusi atentia prin niste camasi? Ei bine, acestea au devenit o emblema prin faptul ca atentia deplina a designer-ului a fost concetrata asupra calitatii, a fiecarui detaliu. Totodata, diferenta in acest sens a fost facuta de faptul ca isi gestiona intreaga afacere intr-o maniera mai putin conventionala. Spre exemplu, in cadrul magazinului, cei care cumparau aveau posibilitatea sa si spele camasile, fara a achita vreo taxa suplimentara pentru acest serviciu.

Brandul Ted Baker poate fi numit unul din putinele nume care au rasunat cu atata putere si care au ramas celebre pana astazi, totul fara a recurge insa la vreun tip de campanie publicitara mare. In fapt, abordarea personala a clientilor și dialogul cu acestia au fost unicele tehnici aplicate.

Despre acest renume stim ca este membru al organizatiei ecologice Green 500, cel ce protejeaza resursele regenerabile, totodata tinand cont de conditiile etice – atat ale angajatilor, cat si ale animalelor. Un exemplu in acest sens poate fi faptul ca foloseste si materiale precum lana de merino pentru a confectiona piese de vestimentatie.

Cui se adreseaza brandul Ted Baker?

Recomandam acest brand indeosebi persoanelor adepte ale unui stil modern, actualizat trendurilor de astazi, de altfel mereu in schimbare. In cadrul magazinului nostru online B-mall regasiti colectia de sezon a acestui an propusa de Ted Baker, care se evidentiaza prin numeroase articole interesante.

Ca sa raspundem la intrebarea de mai sus, ei bine, beneficiaza de optiuni privind innoirea garderobei publicul larg, acestea constand in haine, incaltaminte si accesorii dintre cele mai variate.

Este sansa publicului feminin de a crea outfit-uri ireprosabile, impresionante, pe care toti le vor admira. Mai mult decat atat, ne asiguram ca fiecare realizeaza alegerea corecta din bogatia de modele cu care colectia de primavara – vara ce sta sub emblema Ted Baker cucereste atentia deplina a pasionatilor de moda.

Indiferent ca este vorba despre achizitii pentru garderoba personala sau despre articole ce vor fi daruite cadou, ne asiguram ca beneficiati de asistenta profesionala, astfel incat serviciile de retur sa nu fie necesare.

In principiu, aceasta linie vestimentara si totodata cea de incaltaminte sau de accesorii pe care le-a creat cu pasiune designer-ul constituie calea ideala de a va evidentia personalitatea. Se vor plia perfect pe orice silueta, de parca au fost realizate special, la comanda. Recomandarile noastre va vor ajuta sa va indreptati spre astfel de rezultate.

Toti cei aflati in cautarea unor piese de rezistenta in acest sezon de tipul esarfelor, a ochelarilor, sandalelor sau a articolelor vestimentare diverse beneficiaza aici de solutii moderne. 

Max Mara

Pentru cele impatimite de fashion, de tot ce inseamna stil si moda dictata de mari designer ai lumii, Max Mara este evident un nume consacrat, cunoscut mai ales din prisma elegantei absolute. Se concentreaza pe frumusetea feminina. In mod special, anul acesta lansarile acestui brand au vizat elemente vestimentare clasice aduse la rang de modern. Cu alte cuvinte, au fost propuse reimprospatari de garderoba, readucand la viata unele stiluri si tipare consacrate.

Ultimele colectii Max Mara se inspira mai mult ca oricand din lumea eroinelor si a culturii pop. Cardiganul supradimensionat, blazere variate cu guler inalt, accent la linia gatului sau cizme inalte, culori vibrante de la turcoaz la galben, Max Mara a incantat privirile. In selectiile noastre de articole vestimentare de la Max Mara doritoarele vor gasi bluze, pantaloni, fuste, accesorii sau incaltaminte, pentru a-si compune tinute complete.

De ce Max Mara?

Daca ne gandim la gusturile feminine, exista o celebra vorba din popor: gusturile nu se discuta. Indiscutabil Max Mara este despre stil clasic, dar nu conservator, despre a gasi un echilibru intre toate trendurile care se succed an de an, cand de fapt cheia este de a gasi acele piese vestimentare ce se potrivesc oricand.

Max Mara este un nume colosal, recunoscut in lumea intreaga. Defineste o nota creativa aparte, este despre stiluri luxuriante, elegante, dar mai ales despre calitatea croiurilor. Deviza acestui brand a fost de la bun inceput moda accesibila. Interesant este ca aici redefinim stilurile glamour si chic, ca ceea ce Max Mara ofera se refera la tinute traditionale, clasice, dar cu o nota moderna. Se adreseaza deci unui public feminin cu preferinte pe masura, moderne.

Max Mara – tinute de zi cu zi

Max Mara pare ca iti citeste gandurile si preferintele stilistice. Pentru rutina de zi cu zi poti fi purtate bluzele relaxate – oversized, cu guler alungit, cu design tricotat sau maletele simple, monocrome, in voga acum. Culorile sunt vibrante desigur si va vor scoate din anonimat, dar remarcati simplitatea liniilor, ceea ce va permite sa combinati astfel de piese vestimentare cu absolut orice, de la pantaloni la jeansi.

La capitolul pantaloni veti regasi multe perechi ce se axeaza pe clasica varianta neagra, cu dunga, clasici drepti sau cei cu talie inalta. Sunt mici detalii care schimba povestea lor, caci de altfel sunt cei pe care ii poti asorta cu orice. Sunt versatili si ii poti integra la tinute casual sau smart casual. Cei largi, cu buzunare laterale, pot fi la fel de bine o optiune stilata de pantaloni potriviti la tinuta office. De asemenea, un sacou, pentru ca tinutele office nu exclud aproape niciodata sacourile, poate fi cel simplu, drapat, cu nod interesant pe o parte si asimetric.

Max Mara, o definitie a elegantei tale

Fustele sunt o ocazie perfecta a va simti mai feminine. Descoperiti la Max Mara opulenta fustei cu print de crocodil. Este o neasteptata imagine desigur. La fel de bine si fusta plisata poate fi alegerea voastra.

Pentru cele in cautare de tinute rafinate, un poncho cu blana de vulpe intr-un ton de roz placut este fix ce trebuie pentru serile reci cand trebuie sa etaleze o tinuta eleganta, cand isi doresc sa epateze.

O preferinta aparte este si pentru rochia din dantela, unde se pare ca rozul si dantela texturata fac regula jocului.

Altfel spus, Max Mara poate inspira pe doritoare in a compune tinute potrivite pentru orice moment al zilei. Practic, o data ce ati descoperit acest brand este greu sa va lasati de el. Il veti adora si veti reusi sa combinati piesele vestimentare Max Mara pentru a pune in evidenta atuu-rile fizice si eleganta feminina debordanta.

Descoperiti si mai multe branduri, in cadrul paginii noastre https://www.b-mall.ro/.